Tájékoztató- e-Ügyintézés lehetőségéről

Publikálási dátum: 2018. november 03.

Intézményünkben, a Szentlőrinci Általános Iskolában, lehetőség nyílik 2018.november 19-től elektronikus ügyintézésre a KÖFOP 1.0.0 – VEKOP 15 – 2017 – 00054 Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat Egységesítése és Elektronizálása (a továbbiakban: KAFFEE) projekt keretében.

 

Az e-Ügyintézés modul az intézmény KRÉTA rendszeréből érhető el az e-Ügyintézés funkciót kiválasztva.

Lehetőség van kérelmek, jelentkezési lapok, iratok, igazolások, felmentések benyújtására az intézmény felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Dokumentum sablonok letöltésére, és visszatöltésére a rendszerbe, ha szükséges nyomtatásra, valamint a benyújtott ügyek nyomon követésére.

A rendszerben megvalósítható fő folyamatok:

1. Kiiratkoztatás a köznevelésből;

2. Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;

 3. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése;

4. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése;

5. Vendégtanulói jogviszony bejelentése;

 6. Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása;

7. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása;

 8. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;

 9. Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása;

10. Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása;

11. Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése;

12. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

 

Az Útmutató és további segédanyagok ide kattintva érhetők el.

Fenntartó és működtető:

Szigetvári Tankerületi Központ

7900 Szigetvár, Deák Ferenc tér 16.

Tel.: 73/795-214; 73/510-100

szigetvar@kk.gov.hu

Fenntartó:

Szentlőrinci Kistérség Többcélú

Önkormányzati Társulás

7940 Szentlőrinc, Templom tér 8.

Fenntarthatósági témahét

Digitális témahét

Pénz 7 témahét

Iskolagyümölcs program